Absolventské inscenace
May (Ella Hickson: Ropa, režie Eliáš Gaydečka)
ŠKOLNÍ PRÁCE
Leni (Y. Lazarov: Iglů, ped. vedení: Eva Salzmannová) / Beth, Alys, Melanie (L. Norris, ped. vedení: Ondřej Vetchý) / Athéna (Sofokles: Filoktétes, režie: Eliáš Gaydečka) / Gruša (B. Brecht: Kavkazský křídový kruh, ped. vedení: Filip Kaňkovský) / Norina (E. Labiche: Vražda v ulici Lourcine, režie: Lukáš Jeníček) / Univerzální šašek, Puk (W. Shakespeare: výběr z díla, ped. vedení: Eva Salzmannová) / Hanni, Nikhita (V. Schmidt: Textilní trilogie, režie, dramaturgie: Karolína Petřvalská, Klára Metge) / Siri von Essen Strinbergová (P. O. Enquist: Noc tribádek, ped. vedení: Eva Salzmannová) / Caesar (W. Shakespeare: Julius Caesar, režie: Eliáš Gaydečka)
MIMOŠKOLNÍ PRÁCE
Olga (M. von Mayenburg: Tvář v ohni, režie: D. Šrejma, dramaturgie: L. Cenker) KUPE350 v Eliadově knihovně / Jeptiška (K. Tučková: Bílá voda, režie: M. Vajdička) Národní divadlo / Paní Ponza (L. Pirandello: Každý má svou pravdu, režie: M. Vajdička) / Viky (A. Wesker: Kuchyň, režie: M. Dočekal) Městská divadla pražská / Myrrha (Ovidius a Hyginus: Zrození Myrrhy, režie K. Metge, E. Šolcová)
Scénické čtení pro Týden svobody a Korzo Národní
DALŠÍ
Jmenuji se Marie Anna. Říká se mi Marie, Mari, Marjána, Máří, Majka, Máňa. Na oslovení Anička a Maruška neslyším. Mám ráda sarkasmus a ironii, pivo a nakládaný hermelín, křížovky a černý kafe do starýho hrnku.
Jsem Pražanda / šéfredaktorka týdeníku feminista (jak o mně říká Prokop) / vděčný jedlík / kominda a někdy unavená uklízečka (jak říká paní Salzmannová).
Sbírám ty “nejlepší” starý český covery (moje top je Nálada je výborná) a různé typy smíchu. Uklidňuje mě kreslení, filmy Malé ženy (1994) nebo Tootsie a dlouhé jízdy v noci, kdy jen koukám z okna a poslouchám hudbu.
Vždycky mě kromě mých spolužáku rozesmějí nepovedené záběry z Přátel. Chtěla bych si zahrát: jednu z Charlie’s angels, detektivku nebo čarodějnici na kolečkových bruslích. Tak tolik o mě;)