Absolventská inscenace
Gerhart Hauptmann: Krysy, režie Lukáš Jeníček
ŠKOLNÍ PRÁCE
Oskar (John Ajvide Lindqvist: Ať vejde ten pravý, ped. vedení O. Vetchý) / Orin (E. O’Neill: Smutek sluší Elektře, ped. vedení E. Salzmannová) / Neoptolemos (Sofokles: Filoktetes, režie E. Gaydečka) / Simon, Chůva a Sedlák, Jussup (B. Brecht: Kavkazský křídový kruh, ped. vedení F. Kaňkovský a S. Toman) / Pan Lábriš (G. Courteline: Jak pan Labriš hledal klid, režie K. Petřvalská a K. Metge) / Vandam, Mrazák (J. Rudiš: Národní třída, režie E. Gaydečka) / Lysandr (W. Shakespeare: Sen noci svatojánské, ped. vedení O. Vetchý a M. Dočekal) / Achilles, Kalchás (W. Shakespeare: Troilus a Kressida, režie L. Jeníček) / Trigorin (A.P. Čechov: Racek, ped. vedení F. Kaňkovský)
MIMOŠKOLNÍ PRÁCE
Bílá Voda (Národní divadlo, režie M. Vajdička)
Kuchyň (Městská divadla pražská, režie M. Dočekal)
Yvonna, princezna burgundánská (Řetízek, režie L. Jeníček)
Shrex: Hra o přežití (Rock cafe, režie A. Šulcová a O. Kulhavý)
Guru Tartuffe (Národní divadlo Moravskoslezské, režie T. Svoboda)
Národní třída (Malá scéna Švandova divadla, Tvůrčí dům EP, režie E. Gaydečka)
Další
Radek byl odmalička divadlem přímo posedlý.
Po první návštěvě loutkového divadla ve dvou letech brečel jak pominutý a nechtěl domů. Místo stavění lega chtěl, ať mu s panáčky hraju divadlo. Ve čtyřech letech chtěl bydlet v Mahenově divadle. Když jsem mu řekla, že bydlet tam nemůže, ale mohl by tam chodit do práce, rozhodl se, že bude herec.
Od té doby se všemožně snažil, aby se hercem stal. Ve škole ho navzdory příšernému pravopisu češtinářky milovaly, protože psal krásné slohy. Dobře vycházel i s ostatními kantory, protože měl kreativní výmluvy. Byl vždycky velmi pohybově zdatný ať už ve sportu nebo v tanci. Jsme rádi, že se mu zatím daří a doufám, že to tak bude i dál.
Napsali babička a dědeček, kteří ho vychovali.